Monday, November 1, 2010

IT's FATED

I dont know why. Its clueless . All of sudden asyraf asked for break :( ya Allah , time tu tuhan je lah tahu apa aku rasa . The hurt that i felt at that moment is undescribe-able . nothing can explain how broken my heart is . asyraf ali , sumpah aku sayang kau , then apasal tiba tiba mintak break ? I NEED YOUR EXPLANATION :'( we were too sweet and suddenly you buat mcm nie . I taak paham gilaaaa ! Mata dh bengkak mcm nak mati . then boleh lg you ckp jgn nangis kt i ? you gilaaa ke ? gaduh biasa biasa punn , i nangis , ni apatah lg you buat mcm nie . IF you ada problem , just tell me lahh. biar i faham , ni tak . tiba tiba jee . okay kalau you taknak sakit kn hati i . but if you buat mcm nie i lg sakit okaaay ? hmmm , i hoped gilaa relationship i kali nie dgn you tahan lama , but its always ended up after 1 month +++ :(

maybe its fated for me , for not having a long lasting relationship with the person I loved . I try to accept it even its too hard this time. before ni tak la sakit sgt , but kali ni its super duper HURT ! THANKS ASYRAF ALI , FOR EVERYTHING . I SEDIH GILAAA DGN TINDAKAN YOU

1 comment:

  1. Anonymous said... cube try bincang elok2 dengan asyraf, lelAki tak mudah kata putus unless kiter terbuat silap...setiap manusia melakukan kesilapan, u had fren with him, so for sure u know how to cheerish him back :)

    ReplyDelete